AKTUALNOŚCI, WIEDZA
Blog
Projekt / 14.03.2019

Nowa aplikacja dla MAKRO

To już druga wersja aplikacji umożliwiającej klientom MAKRO wybór kanałów komunikacji marketingowej.

Aktywność w zakresie wyrażenia zgody, np. na komunikację e-mail lub SMS nagradzana jest kuponem rabatowym. Z użyciem interfejsu klienci MAKRO mogą zaktualizować swój adres email, nr telefonu lub wybrać gazetkę promocyjną w wersji elektronicznej (rezygnując z drukowanych egzemplarzy).

Poza interfejsem graficznym, obecna wersja aplikacji wyróżnia się elastycznością pod kątem profilowania komunikacji przez MAKRO. Z użyciem poszczególnych „tokenów” nasz klient może uruchamiać kampanie reklamowe ukierunkowane na pozyskiwanie różnego rodzaju zgód marketingowych (sms, email, telefon).

W konsekwencji layout (komunikacja) aplikacji koresponduje z celem kampanii podwyższając jej skuteczność biznesową.

Innym rozwiązaniem wpływającym na zwiększenie konwersji (ROI) jest taktyczny landing page, edytowany z poziomu CMS oraz połączony z aktywnością konkretnego klienta. Użytkownik zachęcony udzieleniem / zmianą zgody na komunikację marketingową może otrzymać bezpłatną próbkę produktu.

Autorem logiki biznesowej aplikacji jest zespół po stronie MAKRO, natomiast nasz Software House oraz Dział UX zobrazował procesy z wykorzystaniem diagramów, layoutów graficznych oraz wykonał i wdrożył kompletne środowisko technologiczne.

 

Zapraszamy: https://zgody.makro.pl