WSPARCIE I OBSŁUGA
APLIKACJI, SERWISÓW
I SKLEPÓW INTERNETOWYCH
Usługi gwarantowanego poziomu wsparcia SLA - Service Level Agreement aplikacji internetowych,
serwisów i portali WWW, sklepów internetowych.
Gwarantowany poziom wsparcia (SLA - Service Level Agreement) aplikacji, portali i serwisów WWW, sklepów internetowych.
Usługi gwarantowanego poziomu wsparcia świadczymy zarówno w obszarze aplikacji, których jesteśmy twórcami,
jak również takich, które zostały zaprojektowane przez innych wykonawców. Na życzenie klientów możemy dołączyć do projektu
w dowolnej jego fazie lub zrealizować powierzoną część zadań.
Sklepy internetowe oraz serwisy WWW wspierane przez nas w modelu SLA: Magento 2, Sylius, PrestaShop, WooCommerce, WordPress, Drupal, TYPO3
Specjalizujemy się w tworzeniu i rozwoju projektów z użyciem poniższych technologii.
Front-end
Języki programowania
- JavaScript
- TypeScript
- CSS
- HTML
Framework
- Vue.js
- React.js
Design Systems
- Material Design
- Bootstrap
Prototypy
- AdobeXD
- Figma
Back-end
Języki programowania
- PHP
- Python
Framework
- Symfony
- Laravel
- Yii
- Zend
Baza danych
- MySQL
- MS SQL
- MariaDB
- PostgreSQL
Serwery i hosting
- Linux
- Windows Serwer
- Vmware
- Serwery dedykowane i VPS
- AWS (Amazon Web Services)
Przykładowe etapy prac związanych z rozpoczęciem świadczenia usługi SLA
W przypadku, gdy podejmujemy się wsparcia projektu (ze wskazanym poziomem dostępności)
zrealizowanego przez innego wykonawcę, kolejność prac najczęściej obejmuje:
- 01
Zawarcie umowy (w tym NDA, RODO)
- 02
Przekazanie przez VISUAL dostępu do narzędzi komunikacji / zgłoszeń (Jira / Slack)
- 03
Przekazanie przez klienta dostępu do wersji testowej aplikacji oraz repozytorium. W przypadku, gdy projekt nie posiada założonego repozytorium (np. Bitbucket) następuje jego stworzenie oraz konfiguracja (połączenie środowiska developerskiego z repozytorium oraz s. testowym / s. produkcyjnym)
- 04
Analiza kodu oraz dokumentacji projektowej
- 05
Jeżeli projekt nie posiada dokumentacji powykonawczej wówczas sporządza ją nasz zespół (w zakresie niezbędnym do zrozumienia procesów, zależności oraz zastosowanych rozwiązań technologicznych). Dokumentacja staje się własnością klienta
- 06
Wykonanie testów security (pentesty oceniające bieżący stan bezpieczeństwa systemu). W sytuacji, gdy aplikacja stanowi krytyczny element infrastruktury pentesty stanowią integralną część przejęcia odpowiedzialności nad wspieranym systemem / aplikacją
- 07
Wykonanie testów funkcjonalnych oraz niefunkcjonalnych w obrębie najistotniejszych elementów systemu (obciążeniowe, integracyjne)
- 08
Raport z testów (rekomendacje zmian)
- 09
Przystąpienie do świadczenia usługi SLA w kontraktowanym wymiarze. Za każdy miesiąc świadczenia usługi sporządzane są raporty z wykonywanych prac