AKTUALNOŚCI, WIEDZA
Blog
Klient / 21.06.2017

LEWIATAN wybiera VISUAL

Z przyjemnością informujemy, że ciągle rozszerzamy kompetencje w zakresie obsługi branży FMCG. W wyniku wygranego przetargu, zawarliśmy kontrakt na obsługę marki LEWIATAN, jednej z największych w Polsce sieci typu "convenience store", do której należy ponad 3 tysiące sklepów spożywczych.

Zakres prac dotyczyć będzie, między innymi stworzenia serwisu lewiatan.pl w metodologii UCD (User-Centered Design) oraz jego wsparcie w zakresie kreacji i technologii.

LewiatanO kliencie: 

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest największą polską siecią sklepów detalicznych, działających w systemie franczyzowym. Po blisko 25 latach działalności może poszczycić się potencjałem:

- ponad 3 000 sklepów zlokalizowanych na terenie niemal całej Polski, 
- ponad 27 000 zatrudnionych pracowników,
- ponad 10,5 mld zł rocznego obrotu,
- 16 regionalnych spółek.